perspektiva hybridní technologie

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Únor 22 13:23:50 CET 2010

to je v poriadku, ja mam tiez problemy s vlastnymi vecami ktore som
navrhoval ani nie pred rokom. Vzdy ked sa k tomu musim vratit tak musim
robit reverse engineering mojej vlastnej konstrukcie. Uz sa mi raz stalo
ze som tam nasiel nieco do oci bijuce a vravel som si ze s tymto to
predsa nemoze fungovat. Vec som odstranil a prestalo to fungovat uplne,
potom som sa pol dna zamyslel a dosiel som na to preco to tam bolo :-)
b.