Castecne OT: Kooperace na stavbe mikrokopteru

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 22 13:01:24 CET 2010

Aha omlouvam se ja prehlidnul to vario!! Pokud vim tak se z toho delaly
anemometry a ne varia. Anemomtry se take delaly mechanicke jako
klapacky. ;-)

To vario si take nedokazu predstavit (ani dnes).

--
S pozdravem
Radek Vicek