Castecne OT: Kooperace na stavbe mikrokopteru

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Pondělí Únor 22 11:09:34 CET 2010

	Ono je to u nekdy sportu prast jako uhod. Když si vzpomenu na sva VS
studia, tak rogala zacinala, stavely se první varia z rozbitych zarovek a
zacinalo se experimentovat s motory. Na jednu motorovou zkousku nedockaveho
spoluzaka si zive spominam. Motor ve stylu batoh na zada a slusne zalesneny
parcik. Tech stromu tam po pridani plynu bylo nejak moc... Adrenalin ve
stylu jizdy na lyzich, kdy clovek zjisti ze kazda z lyzi sice perfektne
objizdi strom, ale kazda z jiné strany. Proste "Valassky drtivy styl".
Pruser je to u toho jetpacku stejny jako na rogalu, když je clovek nizko,
prezije to. Když je vysoko prezije to. A pak existuje vyska kdy nepomuze
nic. A ta se bohuzel stala při jednom letu na rogalu osudnou i vyse
zminenemu spoluzakovi.

Radek