Castecne OT: Kooperace na stavbe mikrokopteru

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Únor 21 23:40:49 CET 2010

Jelikoz HWnews neni idealni na to resit zde technicke detaily jednoho
projektu (navic dost specifickeho) zalozil jsem forum u sebe na webu:

http://www.cncnet.info/ukopter

vsichni kdo maji zajem se pridat se tam muzou domluvit.

No na motor je treba 6 tranzistoru - protoze jsou to BLDC motory. Neni
to jako klasicka plechovka s kartacema - take pomery vykon/vaha/ucinnost
jsou radove jinde a proto to leta jak to leta.

Ja jsem ted cely vikend prochazel to jejich forum a prohlizel kde co a
rozhodne bych nezacinal nic delat sam. Je to docela dost prace na tom co
tam maji odpracovano. Zacit na tom delat sam s tim, ze nikdo nezaruci
nejake terminy je cesta jak utratit spoustu penez a neslitnout si.

To same je zbytecnost resit nejake joysticky. Myslim, ze nad RC na
kterou je clovek zvykly nic neni. A je to sirice dostupne zarizeni v x
cenovych levelech.

Co mysliste s vrtulema? Pouzivaji se vesmes vrtule pro staticke rezimy o
rozmerech 10x4-6 a jsou nutne levo i pravotocive.

--
S pozdravem
Radek Vicek