OT: pocitacova hra pro MCU

Zdenek zdej@atlas.cz
Neděle Únor 21 21:40:22 CET 2010

Nj, s temi 8 definovatelnymi znaky je potiz.
Zrovna si hraju s kitem ATMEGA128 a 4x20 LCD. Lepsi by byl graficky, ale
mam na konektoru jen 4-bit data + 2 ridici signaly.
Nasel jsem program na hodiny pres cely displej, tak se v nem trochu rypu.
Zrovna me vyskolil casovat v modu CTC. Dlouho jsem nemohl pochopit, ze
negeneruje TOV preruseni.

Zdenek