Vymena displeje Nokia 1661

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Únor 21 20:17:24 CET 2010

Ja tam porizoval dual SIM adapter a OK. U te N1661  vzhledem k
porizovaci cene okolo 1000 kc a soucasne cene myslim, ze nema smysl se s
tim zabyvat.
Co se tyce vymeny displeje u founu , byl jsem neuspesny u N6300, kde
novy displej vse zobrazuje cca o 20 pixelu posunute dolu a doprava.
Proc, nevim...
JaKub