Re: perspektiva hybridní technologie

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Únor 21 16:13:51 CET 2010

Ahoj,

je to tak, ze v kazdej krajine je zhruba 1 - 2 mensie firmy, ktore sa tomu venuju. Potom su tu velky vyrobcovia automotive alebo telekomunikacnych zariadeni, ktory maju vlastne vyvojove labaky a vyrobne linky. Tito dokazu potom chrlit kvanta kvalitnych modulov a dokazu optimalizovat ich vyrobu. Ako priklad firma Bosch. Myslim si, ze toto je svetovy trend. Ako sa rozvijaju jednotlive technologie Vam neviem povedat, vo vseobecnosti je ich rozvoj ale velmi financne narocny.

Hybridne technologie sa pouzivaju predovsetkym tam, kde su potrebne nejake zvlastne poziadavky. Ako priklad velmi vysoke teploty a tepelna zavislost odporov. Pokial taketo podmienky nie su vyzadovane, tak je to zvycajne mrhanie peniazmi a casom. Potom su este osobne ambicie, ale tie by som nechal stranou, co je asi aj Vas pripad.

Este by som sa vratil k tomu programovaniu. Ja som nemal na mysli programovanie mcu, ale aplikacii beziacich na PC pod Win a Linuxom. To je trochu rozdiel a ina kava. S tym si clovek najde pracu bez problemov. Zial musi to ovladat a sledovat tiez trendy toho, co sa pouziva a bezi.

A.

  ----- Original Message -----
  From: Zdeněk lada
  To: HW-news
  Sent: Sunday, February 21, 2010 10:35 AM
  Subject: Re: perspektiva hybridní technologie

  Zdravím,

  Já to beru jako případné rozšíření obzoru, sám jsem vystudoval radioeletroniku a jak píšeš tak mě naučili tranzistory, mcu, vf techniku, nějaké modulace, zatímco u FPGA jsem dosáhl přesvědčení že toto dělat nechci. V jazyku C jsem už také nějaké projekty s MCU naprogramoval a prodal.
  A teď jsem se dostal do stádia kdy bych si chtěl navrhovat nějaké vlastní OZ. Takže buďto bych je mohl provést diskrétně pomocí SMD montáže na FR4(nebo jiný substrát), nebo zkusit hybridní technologii.
  Tu jednu firmu v ČR znám.Otázka je jestli se jedná o důsledek situace v ČR nebo je tomu ve světě jinak.

  Zdeněk