Opet odizolovaci kleste

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Sobota Únor 20 23:40:07 CET 2010

Pouzivam tiez, so zaoblenymi cepelkami, ale patricne stare a
rozhegane. Inac ten postup  - odizolovat si 2x viac a potom posunut -
je asi nepisanym standardom pri praci s "teflonovymi drotmi", mna to
naucil velmi velmi davno jeden skuseny chlapik.

miro

Dňa 19.2.2010, Jan Waclawek <konfera@efton.sk> napísal(a):