Castecne OT: Kooperace na stavbe mikrokopteru

Zdenek zdej@atlas.cz
Sobota Únor 20 17:02:23 CET 2010

Diky za vysvetleni. Je to docela ranec, porizovat to vsechno najednou. :-(

Jeste bych mel dotaz k tomu videu: Prekvapila me docela dlouha doba
letu. Da se odhadnout, jak dlouho to vydrzi ve vzduchu na jedno nabiti?

To mi pripomina, ze dalsi investice by byla do vhodne nabijecky...

Zdenek