Castecne OT: Kooperace na stavbe mikrokopteru

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Únor 20 13:59:31 CET 2010

Zdravim,

pred nedavnem jsem sem daval odkaz na videa s letejici mikrokoptrem.
Nasel by se nekdo kdo by mel zajem to take postavit? Chtel bych stavet
verzi s sesti rotory a variantu ridici desky ME s temi lepsimy gyry.

Dival jsem jsem se na ceny hotovych komponentu - hlavne tedy regulatoru
a ridici jednotky ja prijde mi to spis jako spatny vtip. Desticka s
naletovanym BGA gyroskopem je za 65euro coz mi prijde docela dost.

Nicmene pokud by se nekdo pripojil vyplatilo by se pak gyroskopy koupit
u Digikey (momentalne za $31.5), stejne tak 3osy akcelerometr vyjde na
$8.9 (vse ceny za jeden kus). Vsechno ostatni jsou bezne dostupne soucastky.

DPS pro regulator stoji cca 9euro a hlavni deska 18euro.

Dival jsem se na motory, vrtule a baterie a stoji momentalne pakatel.
Motor kolem 15-17 dolaru, vrtule ani nemluvim a baterie 4S lipol 3Ah je
pod $40. Neni problem to sem nechat privezt.

Mechanicke dily bych mel byt schopen vyrobit na CNCcku. Sice asi nebudu
rezat korpusy z uhliku, ale laminat poslouzi podobne a nezatracoval bych
ani preklizku nebo alespon sendvic s preklizkou.

Problem je v par kusech objednat ty gyra a akcelerometry a zatim nevim
ani jak budu resit osazovani tech BGAcek. Proto shanim jeste par lidi do
party.

Veskery SW do vsech komponent je jak jsem koukal free a dostupny i ve
zdrojakach - proto me to docela laka. Zatim jsem kvuli tomu odrekl i
noveho 3m vetrone co jsem si chtel poridit v tomhle roce (a to jsem mel
uz doma povoleny rozpocet), protoze se domnivam, ze se s timhle
mikrokoptrem da docela dost vyblbnout.

Mel by tedy nekdo o to zajem take zacit stavet?

--
S pozdravem