OT: Nakup na dealextreme

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pátek Únor 19 19:31:32 CET 2010

Hovorime o dovoze fyzickymi, alebo pravnickymi osobami?
Moje tvrdenie by malo stale platit pre FO opravte ma niekto,
ak sa mylim.

Odkedy som pocul o pripade dodatocneho prekategorizovania vyrubu cla
tak, ako sa ujom colnikom zachce, co sposobilo krach tusim nejakeho
subdodavatela autoelektro polotovarov, dovozu na firmu sa radsej
vyhybam.

Mimochodom, niekde som postrehol, ze kupujuci chvalili, ake je to
skvele, ze DX oznaci zasielku ako darcek. Myslim si, ze je to velmi
zakladny "trik" z obchodnickeho arzenalu, a na to uz ziaden
colnik nenaleti, ale si to cele pekne pozrie pod RTG, alebo otvori,
ak sa mu cirou nahodou nemali.

Lubos