Operacni zesilovac a VF pole

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pátek Únor 19 11:32:41 CET 2010

Já jsem kdysi podobnou závadu odstranil blokováním + i - vstupů mezi sebou a na zem těsně u pouzdra. Musí být použity kondenzátory vhodné pro VF. Když tam dáte obvyklou keramiku 100k na VF Vám to nezablokuje bůbec nic. Zkuste SMD kondy cca 1k nebo méně. Stejně je potřeba co nejtěsněni u pouzdra blokovat obě napájení na zem i mezi sebou. Když nepomůže toto tak stínění... Ale to jste asi nechtěl slyšet :-).

    Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of jevem
Sent: Friday, February 19, 2010 10:12 AM
To: HW-news
Subject: Re: Operacni zesilovac a VF pole

To zkusim. Zatim jsem zkousel LM324 nahradit LM358. To bylo stejne. NE5532 to bylo jeste horsi. Nejlepsi to bylo s OP07. To se hlo minimalne. Jeste tu mam CA3140 a hledam nejaky TL084 nebo neco takoveho. Nechavam si to na deskach, abych to mohl porovnavat.
Zkusim vyndat postupne vse kolem a uvidim. Dik za radu.
Jirka