Operacni zesilovac a VF pole

jevem jevem@email.cz
Pátek Únor 19 10:11:51 CET 2010

To zkusim. Zatim jsem zkousel LM324 nahradit LM358. To bylo stejne. NE5532 to bylo jeste horsi. Nejlepsi to bylo s OP07. To se hlo minimalne. Jeste tu mam CA3140 a hledam nejaky TL084 nebo neco takoveho. Nechavam si to na deskach, abych to mohl porovnavat.
Zkusim vyndat postupne vse kolem a uvidim. Dik za radu.
Jirka

  ----- Original Message -----
  From: andrej jancura
  To: HW-news
  Sent: Friday, February 19, 2010 9:11 AM
  Subject: Re: Operacni zesilovac a VF pole

  Ahoj,

  skus dalej postupne poodpajat vsetky odpory a IC v signalnej ceste, vratane toho UREF, plus tie obvody za MUX a pozri co ma na to vplyv.

  Kedysi davno, ked som sa takymto veciam este venoval, sme na skoleni EMC ukazovali podobne zariadenie. Spravalo sa v poli tak isto ako to tvoje. K tomu byvaly kolega robil nejake ukazky s OZ. Bolo to velmi poucne a vysledok bolo nieco ako "Wekova zlata krabicka obsypana feritmi". Dnes sa tomu uz nevenujem, su z toho zbytocne problemy v zivote a nikto to nepotrebuje, a ked aj ano, tak to nezaplati.

  A.