Nakup na dealextreme

Martin Patka hwmp@semily.net
Pátek Únor 19 00:25:04 CET 2010

Zdravim,

shipping je skutecne fre, pokud Vam to (u drazsiho zbozi) nechteji poslat
pres EMS. Potom vetsinou mailem poslou zadost o doplatek, na ktery se da
odpovedet, ze to chcete normalne pres Airmal. Pak to opet prijde zadarmo,
ale neni to pojistene proti ztrate.

Clo se neplati, ale kdyz vam to celnice zachyti, tak se od nejake castky
doplaci dan (nevim ted, jaka je ta castka, a na to zachyceni celnici taky
musite mit smulu - mne se to stalo asi z 30 nakupu jen 2x).

K tomu SmartQ - ja po nem take pokukuji, ale po verzi jen s 1GB Flash (ma
rychlejsi
CPU a je jen za $211 - a ze to ma "jen" linux, je pro mne jen plusem :-))
Dejte potom prosim vedet, jak jste s tim SmartQ spokojen

Dekuji

--
Martin Patka                      network & server administrator