Pracovni neprehledno (RE: pokusy s ledkama)

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Únor 18 22:24:20 CET 2010

dnes som urobil fotku dalsieho mojho pracovneho neprehledna, teraz z
terenu...
Stoly su tam namontovane na racky, takze su dlhe a uzke a zmestia sa tam
maximalne papiere alebo velmi dlhe kable :-)
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/neprehledno.jpg
b.