OT: Identifikace autora a interpreta písně

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Únor 18 18:26:42 CET 2010

> Co to mate za rozbityho googla? Asi tak druhy dotaz :)
> http://sk.netlog.com/go/explore/videos/videoid=sk-77993

Zdravím,
  hmm, asi se ho neumím zeptat. Díky! Ale Richarda Mullera bych to netipoval,
přestože znám třeba jeho "Po schodoch" či jak se to jmenuje. Ovšem tu nahrávku
mám výrazně kvalitnější než co je v tom videu :-). Každopádně díky, už vím, co
hledat dále.
  Zdraví Pavel.