RE: Matematická úloľka na konec týdne :-)

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Únor 18 13:31:21 CET 2010

Souhlas, se zvysenou presnosti to vychazi i me takto

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Kral
Sent: Thursday, February 18, 2010 1:23 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Matematická úloľka na konec týdne :-)

Presnost nebyla zadana, ale do excelu zadane vzorce a rucne iterovane me
dava nasledujici vysledek 1,231185724 a vic uz se me nechtelo v iteraci
pokracovat. Pocital jsem to tak, ze jsem to tak, ze do vzorcu vstupovala
nejaka sirka studny, vypocital jsem si vysky opreni tech tyci, z podobnosti
trojuhelniku se da spocitat vzdalenost o jeden steny k svislici pruseciku, a
pak uz se rucne ziteruje dokud se rozdil tech vzdalenosti nezmensi na 0. Je
vsak poreb adat pozor aby se pocitala vzdalenost vzdy od stejne steny.

S pozdravem JK