RE: Matematická úloľka na konec týdne :-)

Jan Kral kral@fortech.cz
Čtvrtek Únor 18 13:22:31 CET 2010

Presnost nebyla zadana, ale do excelu zadane vzorce a rucne iterovane me dava nasledujici vysledek 1,231185724 a vic uz se me nechtelo v iteraci pokracovat. Pocital jsem to tak, ze jsem to tak, ze do vzorcu vstupovala nejaka sirka studny, vypocital jsem si vysky opreni tech tyci, z podobnosti trojuhelniku se da spocitat vzdalenost o jeden steny k svislici pruseciku, a pak uz se rucne ziteruje dokud se rozdil tech vzdalenosti nezmensi na 0. Je vsak poreb adat pozor aby se pocitala vzdalenost vzdy od stejne steny.

S pozdravem JK