Re: OT: Matematická úložka na konec týdne :-)

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Únor 18 12:36:08 CET 2010

No ona ta statistika a pravdepodobnost je zradna mrska:) Svyho casu
jsem na cviku z matalizy dostal za ukol vypocitat jaka je
pravdepodobnost, ze kdyz na kruznici zvolim nahodne 3 body, tak
vznikne pravouhly trojuhelnik.... No duty jsem byl jak koule, ale to
je jedno, Krupkova to vypcitala, ze:) A pravdepodobnost ji vysla cista
0.

Nacez nasledovala zhruba takova nase rozmluva:
ja: to je nesmysl
Krupkova: neni
ja: tim chcete rict, ze kdyz udelam nahodne 3 body na kruznici a budu
to delat dostatecne dlouho, tak nikdy nedostanu pravouhly trojuhelnik?
ze se to nikdy nestane? To je prece blbost. Jednou se to prece urcite
stane
Krupkova: ale ja nerikam, ze se to nestane. Ja jen rikam, ze
pravdepodobnost je nulova.

Priznam se - dodnes z toho nejsem moudry:) Tady ty klacky ve studni mi
to pripomnely:)
Marek