Re: OT: Matematická úložka na konec týdne :-)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Únor 18 11:51:03 CET 2010

2010/2/18 Pavel Troller <patrol@sinus.cz>:
> Zdravím,
>  tak tímto se tu dnes trápí celé naše vývojové oddělení :-):
> http://kecy.roumen.cz/roumingShow.php?file=Sirka_studne.JPG
>  Ja jsem dosel k soustave dvou goniometrickych rovnic o dvou neznamych,
> ale rikam si, ze nez se dam do reseni, jeste se zamyslim, zda by nebyla
> nejaka jednodussi cesta...
>  Co vy na to, panove (a damy) matematici (a matematicky) ?

Bude to něco pod dva metry ;)

Nejjednoduší cesta je nakreslit si to třeba v Autocadu a změřit ;-)

Ještě by šel udělat zmenšenej model studny a uříznout dvě špejle, pak
už jen změřit pravítkem a vynásobit měřítkem modelu ;-)

(BTW že by ty dva klacky spadly do studny a úplně náhodou se seskupily
v týhle pozici, to je taky pravděpodobnost blízká nule.)

P.K.