Zalozne zdroje - UPS, MG a prudove chranice

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Únor 18 09:56:43 CET 2010

Dobry den,

spravna pripomienka, na to som uplne zabudol.

Kedysi sa robili rozne moduly, ktore monitorovali vypadky siete, t.j.
namontovali sa do rozvadzacovej skrine a monitorovali 230V. Pri ruseni na
rozvodoch odvzorkovali priebeh napatia a ulozili do pamati. Dali sa potom
vytiahnut do PC. Chcem sa preto spytat, ci by sa pri dalsej montazi spolu s
prudovymi transformatormi, nemohli pokusne alebo na trvalo namontovat do
jednej dvoch aplikacii. Urobit par zapnuti vypnuti pred spustenim do
prevadzky alebo priamo za prevadzky by uz nemal byt problem. A Vy budete uz
v suchu. Spravne rozlozenie zdrojov si uz urobite sami v racku.

Pri nabehu tie istice podla mna vypadavaju preto, lebo na kondoch pri
prepnuti ostane napatie a vy ich prasknete na tvrdych 230V, takze sa do toho
rozvodu "vybiju".

Dalsia poznamka, N na rozvode 230 a N za UPS by mali byt prepojene kondom,
transilom a podobne, aby sustava neplavala.

A.