Zalozne zdroje - UPS, MG a prudove chranice

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Čtvrtek Únor 18 08:10:28 CET 2010

Andrej Jancura wrote:
> Ked uz pojdete nieco merat, zoberte si osciloskop, prudove trafa a
> vysokonapatovu sondu. Vsetko ostatne je len skor teoreticke tlachanie
> o tom, ako by to malo fungovat a ako nie...

To je spravna rada, ale realizacia bude trochu horsia ;-)))
Take vybavenie nemam. Aj ten kliestak mam sukromny, nie firemny. Nasa
oblast je trochu inde a preto nakup takychro pristrojov mi nikdy
nepresiel...
Serverovne su v produkcii, su tam zakaznicke systemy a teda "cvicit s
napajanim" nemozem. Dostat povolenie napr. na hodinovy vypadok v nedelu
o polnoci znamena
mesiac-dva zuriveho snazenia a presviedcania, aby som dostal povolenie.
Cez tyzden nemozne uplne, ani v noci.

Dodo