OT Fotoramecek na cteni knizek

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Únor 17 20:47:37 CET 2010

Jo tak to presne kopiruje muj pozadavek na fotoramecek. Chtel bych ramecek s WiFi pripojenim, dotykovym displejem nebo alespon nekolika tlacitky u displeje a s otevrenym Linuxem. Pro to bych si napsal soft, ktery by z diskoveho uloziste se stovkami fotek takovym polonahodnym zpusobem vybiral kolekce a ty by v prubehu dni neustale cyklicky zobrazoval a pomalinku kolekce menil (treba kazdy den pridal 10 novych fotek a 10 nejstarsich ulozit k ledu). Pomoci dotykace nabo tlacitek u displeje by mohli kolemjdouci nejake fotce pridat/ubrat hvezdicku, a tato data by se zpetne ukladala na disk s fotkama. Tak by casem doslo k vytrideni dobrych a spatnych fotek a tim by se kolekce cistily od balastu.
Kdybyste nekdo na neco takoveho narazil, dejte prosim vedet, uz po tom marne koukam druhym rokem.

Jakub Serych