pokusy s ledkama

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Únor 17 18:37:31 CET 2010

nn, ten rok byl něco kolem 1970 +- a spíš se dodával do domácností
béžovej. M ám docela jasné vzpomínky jak jsem ten telefon tahal do vany
a volal kámošce za korunu místní hovor tak dlouho, až se telefon rozbil,
nebo utopil. Nebylo to samozřejmě vždycky tak, ale vždy se mi ho
podařilo uvést do chodu. Že by to bylo tou plastovou krytkou na růžici :-)
S pozdravem,
		Miloš Dašek