Pracovni neprehledno (RE: pokusy s ledkama)

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Únor 17 17:53:35 CET 2010

Já na stole musím mít většinou "pořádek". Ne proto, že by mi to někdo
nařizoval ale proto, že starší věci zkrátka musí ze stolu pryč, ne
úplně, ale do řady :-) Ale všiml jsem si jedné mé paranoii(možná
nutnost), kdysi jsem neměl pod stolem nic, postupem času 250W, 500W,
1000, a teď, protože docházejí baterky uvažuju, že tam dám nějaký
bezúdržbový auto Pb. Zajímavé je ale na tom to, že se takto podobně
chová i mé okolí ačloliv proto nemá sebemenší(nebo menší) důvod :-)
Zřejmě to je z jistého hlediska dobře, ale mám obavu, aby toho nebylo
příliš :-))
S pozdravem,
		Miloš Dašek