[OT]: Pomoc s prevodem knihy v programu Calibre

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Únor 17 17:28:24 CET 2010

Kdyz uz se bavime o tech eCteckach, treba se najde nekdo, kdo pomuze:)
Snazim se prevest knihu z formatu PDF do jineho formatu (PDF pro
ctecku neni nic moc), pro prevod pouzivam program Calibre v aktualni
verzi (0.6.40)
Mam problem s odsranenim hlavicek stranky. Je tam pro odstranovani
nejaka podpora (pomoci regularnich vyrazu), ale nedari se mi.
Mam tedy nasledujici otazky:
1) ktera forma se temi ragularnimi vyrazy filtruje? (input? parsed?
processed? structure?)
2) nebyl by mi nekdo ochoten pomoct s mou konkretni knihou? Uz si s
tim hraji pul dne a ne a ne se zadarit:( A jelikoz ma PDF pres 15M,
tak to i docela trva kazdy z tech neuspesnych pokusu:(

Predem diky,
Marek