OT Fotoramecek na cteni knizek

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Únor 17 17:25:46 CET 2010

Technologie řekněme e-papíru je v současné době bezesporu pozoruhodná,
především nepříliš omezeným formátem displeje a asi i jeho určitou
flexibilitou. Dostane-li se tato technologie do formátu srolovaných
novin A3? a to i podobnou tloušťkou atd, bude možné nejspíš směle
prohlásit, že papíru odzvonilo. osobně si myslím, že významní, kteří se
okolo toho točí to velmi dobře vědí a je jen otázka času, kdo zatočí
Kolem dřív. Mluvím ale jen o technologii, obsah je naprosto úplně jiná
věc viz. dění kolem videotechnologí.
S pozdravem,
		Miloš Dašek