OT Fotoramecek na cteni knizek

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Středa Únor 17 17:00:08 CET 2010

> Uspora casu a prace pri konverzi naskenovanych dokumentu do txt, pdf,
> doc, a pod.

Ehm, zkoušel jste někdy číst na 4" displeji 600 stran skenu A5 vytištěný řekněme patkovou osmičkou nebo devítkou, tedy přibližně to,
co dostanete, když naskenujete běžnou knížku ? Pochopím to u nějaké dokumentace, která není k dipozici v jiném formátu, ale tu si
přečtu na normálním počítači. Číst knihy pro zábavu byste mě takto rozhodně nedonutil :-) Když tak nad tím uvažuju, tak pokud bych
měl tu knihu už naskenovanou, tak by mi vyšlo rychleji ji přejet OCRkem, zhruba opravit a přečíst. Už jsem to taky dělal, protože
nejhorší práce je tu knihu naskenovat, tomu se vyhýbám jako čert kříži.

JF