OT: Co nového v CERNu ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Únor 17 16:46:39 CET 2010

Zdravím,
  možná bych si dovolil se zase po nějaké době zeptat na nějaké info ze
"zákulisí" CERNu a LHC... Převčírem jsem viděl, že se režim LHC na
chvilku změnil ze SECTOR DEPENDENT na COOLDOWN, už jsem si říkal, že se
budou dít věci, ale za 5 minut to tam bylo zpátky a jak dnes koukám, 2
sektory jsou totálně rozmražené... Nějaký problémek se vyskytl ?
  S tím souvisící dotaz: Už mám asi 9 záložek na různé zajímavé CERN weby,
čtu si proudy v magnetech a jejich teploty, dokonce jsem získal i externí
account pro přístup k určitým informacím, ale pořád mi chybí stránka
se zprávičkami typu "Ptáček nám právě upustil bagetu do chladiče a trošku
nám to tu bouchlo" :-). Existuje někde nějaký log, kde by např. mohl
člověk vyčíst, proč jsou nyní 2 sektory nevychlazené, kdy se to zase spustí
atd ?
  Zdraví Pavel.