OT Fotoramecek na cteni knizek

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Středa Únor 17 16:34:30 CET 2010

> A ja bloud si myslel, ze kdyz nekdo chce ctecku s djvu, ta je to
> proto, aby tam to djvu mohl cist. Ze by nekdo chtel ctecku s djvu
> proto aby tam mohl cist djvu konvertovane do jpegu, to by mne fakt
> nenapadlo.
>
> S pozdravem Pavel
>   mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

No vidíte, a já jsem si zase myslel, že když někdo chce čtečku na e-knihy, tak to chce na čtení e-knih, tedy souborů, které se
obvykle pro distribuci e-knih používají. Ale rád se nechám poučit, v čem spočívá výhoda čtení knih ze skenů :-) Možná mi po těch
letech, co e-knihy používám, otevřete nové obzory :-D

JF