OT Fotoramecek na cteni knizek

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Únor 17 15:54:05 CET 2010

A jak mam proboha tusit co myslite pod pojmem "s linuxem"? Mozna to
vase chapani "s linuxem" splnuje iRex - ale to uz si laskave zjistujte
sam, ja bych mohl zas neco nepochopit.

a proc djvu konvertovat? treba probuh proto abych se na ten skvely
format podival na me blbe ctecce, ktera ten format neumi.
Marek