OT Fotoramecek na cteni knizek

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Středa Únor 17 15:43:12 CET 2010

On Wed, Feb 17, 2010 at 03:22:53PM +0100, Marek Sembol wrote:
> IMHO je vetsina tech ctecek s linuxem.
> PRS-505 (a dalsi) od Sony jsou urcite s Linuxem.
> Hanlin je na 99.99% taky s linuxem (nemam, tak jsem se moc nezajimal...)
> Ted letmym pohledem vidim, ze ten hanlin podporuje djvu.
> Rolls-Royce mezi cteckami iRex ma taky linux a snad i 'nejotevrenejsi'
> - ale cena je fujky:(

"S linuxem" jsem pochopitelne nemyslel, ze to bude mit linuxove jadro,
ale ze si tam budu moct nainstalovat i jakykoliv program, budu tam mit
prikazovou radku, pripojim se na to pres ssh (viz napr. OpenMoko, ktere
ma sit skrze USB) a HLAVNE si na to budu moci napsat svoji vlastni
aplikaci dle libosti (kterou budu moci vyvijet pod beznou linuxovou distribuci).

Vsechno ostatni je pro me neprijatelne :)

> A kdytak by snad nemel byt problem ten djvu konvertovat do cehokoliv jineho, ne?

A proc probuh? DVJU je neuspornejsi format na skeny, co snad existuje,
tak proc to mrsit nejakou konverzi?

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net