OT Fotoramecek na cteni knizek

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Únor 17 15:22:53 CET 2010

IMHO je vetsina tech ctecek s linuxem.
PRS-505 (a dalsi) od Sony jsou urcite s Linuxem.
Hanlin je na 99.99% taky s linuxem (nemam, tak jsem se moc nezajimal...)
Ted letmym pohledem vidim, ze ten hanlin podporuje djvu.
Rolls-Royce mezi cteckami iRex ma taky linux a snad i 'nejotevrenejsi'
- ale cena je fujky:(
A kdytak by snad nemel byt problem ten djvu konvertovat do cehokoliv jineho, ne?

A ten eInk samostatne? Mno zatim pochybuji.
Marek