Re: OT: Prodloužení telefonní linky přes WiFi

Milan Petrasek milan.petrasek@gmail.com
Středa Únor 17 15:22:21 CET 2010

Přesně tohle jsem dělal a popsal jsem to tady
http://pedro-cz.blogspot.com/2008/08/prodlouen-analogov-linky-skrz-voip.html

pak už jen bezdrátový bridge a je to.

Dají se také použít brány od Audiocodes, mají rozhodně kvalitnější
zvuk ... (http://www.audiocodes.com/products/mediapack-1xx)

MiP