RE: Prodloužení telefonní linky přes WiFi

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Únor 17 14:59:43 CET 2010

Dvě voip krabičky, jedna s FXO portem a druhá s FXS portem. Poběží to přes
SIP, ale není potřeba žádné registrace, bude to pouze v režii těch dvou
krabiček. Jenom to chce zabezpečit, aby se do toho někdo nedostal a přes tu
linku nevolal.