Zalozne zdroje - UPS, MG a prudove chranice

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Únor 17 10:36:20 CET 2010

a ma vobec zmysel pouzivat u takto velkych systemov prudove chranice?
U nas sa na zberniciach priebezne pouzivaju istice a poistky a prudove
chranice sa instaluju az po rozvetveni na strane konecnych spotrebicov
(napriklad jeden pre kazdy rack, odbery su tam do 2kW/rack pre 1 fazu a
ca. 10kW pre 3 fazy). Nevravim ze rozvody u nas su to najlepsie co
existuje ale zda sa mi to logicke a funguje to spolahlivo...
Ono uz len taky trojfazovy EMC filter pre par kW dokaze polahky vyrobit
100mA prudu v PE, ked sa to nasklada az do nominalnej zataze v rade
100-viek az 1000 kW ako ste povodne pisali tak tam ten chranic na strane
zdroja asi nebude fungovat vobec.
b.