Zalozne zdroje - UPS, MG a prudove chranice

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Středa Únor 17 10:18:41 CET 2010

>Proudových chráničů je víc druhů, viz. strana C30 v katalogu OEZ:
>
>http://www.oez.cz/uploads/oez/files/ks/4339-Z01-09_CZ_SK.pdf
>
>Podle popisu by typ G mohl vyřešit váš problém.
>
>Pokud se ten chránič po vybavení ručně zapne, vypadne znova? Pokud ne,
>může za to nějaká proudová špička např. při přepnutí na UPS, pokud
>ano, tak je to prostě blbě zapojený.
>
>Pavel Kadečka.

Nemusi to byt blbe zapojene.
Ve spinanych zdrojich ve vstupnim filtru byvaji kondy od 1n nahoru
pripojene mezi L-PE a N-PE. Jak se jich sejde dostatecne mnozstvi,
tak to chranic neustoji. Resenim je pouzit bud chranice 300mA, pripadne
chranic s casovym zpozdenim. Napr. u ABB jsou ale jen v provedeni 63A.
U jinych vyrobcu nevim, zatim jsem osobne nemel tuto potrebu toto resit.
JURP