OT Fotoramecek na cteni knizek

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Únor 17 09:11:12 CET 2010

A co nějaký ze SmartQ z DX? Má to rozlišení 800x600

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>

- Spotřeba mě zas tak netrápí, prostě bych to nabíjel častěji. Baterku si
ktomu klidně dobastlím.
- Budu to používat téměř výhradně v metru
- Mě jde primárně o zmenšení klasické knížky do kapesní podoby. Tzn. mám
knížku, nemám text - nafotím knížku a po přečtení smažu.
- Myslel jsem si, že je to běžně dostupná věc pro lidi, co mají foťák a z
nějakého mě nepochopitelného důvodu nechtějí fotky prohlížet v počítači,
stejně jako běžní lidé z nějakého mě nepochopitelného důvodu mají DVD
přehrávače
a nechtějí na filmy koukat v počítači.

ALe právě kvůli tomu, že je to primárně určeno pro lidi, kteři to používají
z mě nepochopitelných důvodů nemám s takovými věcmi zkušenosti:-)