pokusy s ledkama

Stano stano.hw@gmail.com
Středa Únor 17 00:55:53 CET 2010

K tejto teme musim pridat jeden vtip co som nasiel na intrakovej sieti:

ZAKONY PORIADKU

1.    UDRZOVANIE NEPORIADKU JE CASOVO OMNOHO USPORNEJSIE AKO UDRZOVANIE
PORIADKU V PORIADKU.
2.    KAZDY PORIADOK VZNIKA Z NEPORIADKU A JE NESTABI1NY.
3.    PORIADOK ZNEPOKOJUJE, PRETOZE JE V NOM NEUSTALE POTENCIALNY
NEPORIADOK.
4.    NEPORIADOK UKLUDNUJE A DAVA POCIT USPOKOJENIA, PRETOZE JE V NOM
POTENCIALNY PORIADOK, KTORY SA DA BEZ VYNA1OZENIA AKEJKOLVEK FYZICKEJ
PRACE KEDYKOLVEK PREDSTAVIT.
5.    NEPORIADOK JE VECNY, ZIVOTASCHOPNY A JE PRISTUPNY ZMENAM.
6.    V NEPORIADKU MA CLOVEK MOZNOST VYTVORIT STABI1NU HARMONIU MEDZI
SVOJIMI POTREBAMI A POTREBAMI SVOJHO OKOLIA.
7.    HLADANIE PREDMETOV A PISOMNOSTI JE CINNOST PRODUKTIVNA, PRETOZE
NUTI CLOVEKA ZAOBERAT SA PREDMETMI A PISOMNOSTAMI, KTORE BY INAC IGNOROVAL.
8.     V NEPORIADKU SA ROZVIJA FANTAZIA A SCHOPNOST KOMBINOVAT A
IMPROVIZOVAT.
9.    NEPORIADOK NAUCI CLOVEKA MAT PREHLAD SKUTOCNE LEN O TYCH VECIACH,
O KTORYCH MAT PREHLAD JE SKUTOCNE POTREBNE.
10. SU DOLEZITEJSIE VECI AKO PORIADOK.