pokusy s ledkama

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Středa Únor 17 00:17:17 CET 2010

Funguje to cca takto:
- Na kraji stolu je nutno najít místo tak velké, aby na měm mohlo ležet alespoň
70 % dna talíře (Teoreticky by stačilo i 50,0001, ale je experimentálně prokázáno,
že 70 je výhodnější. Nad tuto hodnotu ale komfort již nijak znatelně neroste.).
- Po dojedení dám talíř na podlahu, aby mohl proběhnout první krok mycího
procesu: Olízání kočkami.
- Cca jednou týdně talíře odnesu do kuchyně a o dokončení mytí se postará
myčka.
:-)

PH