pokusy s ledkama

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Únor 16 22:41:20 CET 2010

august-september. Musim rict, ze to byl temer konstantni zazitek. Nejak
jsem si predtim neuvedomoval, ze je CERN jako kazde jine pracovni misto
hlavne o tech lidech okolo a az potom o vybaveni a moznostech (ktere
jsou predevsim v podobe vzdelavacich kurzu velke). To je nakonec asi to
nejcennejsi co jsem si z toho odnesl.
Zajimave, ze nasi studenti o to stale nemaji zajem. I kdyz to odlouceni
od domaciho prostredi neni prijemne (a to v mem pripade neni pomalu co
opoustet). Proste stalo to za to, i kdyz bych na konci sveho vedouciho
nejradsi ukrizoval sesivackou, tak jsem mu alespon znicil doma koberec.
;-)  Na pristi listovici to muzeme rozebrat detailne.

Tosa