pokusy s ledkama

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Úterý Únor 16 21:51:50 CET 2010

Svajciarske zasuky su v pohode. Domov (tu) mam totiz od mojho manazera
cez volny cas zakazane nosit akekolvek elektricke harampadi takze tu mam
akurat kvety, o to radsej sa o ne staram :-)
A doma v Bratislave vsetko moje vybavenie asi sublimovalo, kedysi som
doma robil elektroniku a teraz uz nemam ani cim zapajkovat kus dratu
(keby sa tam nejaky vobec nasiel). Ale nikto tam o chybajucom vybaveni
samozrejme nic nevie :-)
b.