prasklina na notebooku

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Úterý Únor 16 13:54:15 CET 2010

Když jsme u těch oprav ... Známej mi donesl firemní notes s  vylomenými
klávesami. Prostě děti se dívaly na večerníček a nejspíš se nudily. Jak
se jim to podařilo netuším, každopádně na záruku todle nebude, navíc by
si to musel zaplatit a nejspíš několikanásobně přeplatit. Čili vyvstává
otázka, co s tím? Možnost je sehnat druhou klávesnici, ale dětem nic
nezabrání akci zopakovat, když měla takový úspěch. Jinak alternativy
jsou epoxid, případně sekunďák, ale ještě chci zkusit takové ty hobby
barvy na sklo, celkem drží a jsou elastické, takže by nebyl problém s
křehkostí. Nicméně věřím, že už někdo stejný problém řešil ?! Takže díky
za nápady. :)

T.V.