Programovadlo ATMEGA

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Únor 16 11:49:45 CET 2010

> mne sa najviac paci to c v kruzku

c v kruzku - a najma ten letopocet - su dolezite. Doklada to dusevne autorstvo diela - to by si jednoznacne pochopil, keby si ten bazmeg videl aj z druhej strany... :-)))

> Mam vsak jednu otazku,
>preco nikto neurobi poriadny ICSP kablik zakonceny so zakoncovacimi odpormi
>a nejakym budicom povedzme HC125? Kablik moze mat potom aj meter...

No cojaviem, ja som ho trebars nerobil preto, lebo ho nebolo treba ;-) Programovane zariadenie sa pichalo rovno plosakom medzi biely plast a koliky toho trojnohoveho oneho vlavo dole - na nom neboli konektory ani kable len plosky.

Co sa "profi" programovadiel tyka, neviem, nevyrabam ich. Na prvy pohlad to znie ako dobry napad, len ci su zakaznici ochotni si priplatit pat patdesiat za metrovy kablik, to je otazne. Cudoval by si sa, ako divne funguje psychologia zakaznika...

wek