pokusy s ledkama

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Únor 16 09:34:16 CET 2010

citovat urcite, ci ako kapacitu, indukcnost alebo len cisty odpor to uz
neviem :-)
Poslal by som fotku ale vcera som dostal od pana Galuszku druhu varku
materialu na hodiny, tak som zacal vyrabat casovu zakladnu. Takze tam
mam trochu viac bordelu ako obvykle a tie motory sa k ostatku bordelu
nehodia...
b.