Re: prasklina na notebooku

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Únor 15 23:11:23 CET 2010

Ramecek lze objednat jako stamostatny dil, cena kolem 500Kc
Ramecek by nemel prenaset zadne sily, tudiz neni problem to slepit normalne epoxydem, pripadne z rubu vystuzit trochou skelnych vlaken.

Tom

>Posléze jsem si ověřil že dodavatel ani acer nedělá problémy a reklamace
to vyřeší.
Ale doma mám jeden notebook s prasklinami na podobném místě a ten tedy
určitě již do reklamace nemůže.
Proto jsem nadnesl ten dotaz.
Buď zkusím samolepící měď, nebo spíše alkaprén a plech - to bude stylový
výsledek :-)

Děkuji za reakce
ZU