[OT:] Platba na thiecom.de

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pondělí Únor 15 19:03:19 CET 2010

Situace nemá moc společného s tím, jaké způsoby plateb momentálně(možná)
ovládají trh. Na každém způsobu se najdou mouchy a tento obchodník
prostě nechce řešit problémy s ukradenýma kartama atd. a celou
zodpovědnost se zaplacením jednoduše přesune na zákazníka. Tento postup
je zcela pochopitelný vzhledem k tomu, že o problémech různých
platebních systémů se běžný člověk moc nedozví. Je proto možné
doporučit, najít si levný způsob transferu peněz z konta na konto.
Možností je celá řada.
S pozdravem,
		Miloš Dašek