Zajimava heli aplikace

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Únor 15 18:38:27 CET 2010

Obavam se, ze to ma spis sanci jako kolektivni projekt. Je na tom urcite
dost prace.

Mozna mu zkusit napsat zda by neposkytl nejake podklady.

Zda se mi treba, ze regulatory asi nejsou komercni, protoze je treba aby
regulace probihala mozna i trochu rychleji nez jen klasicka PPM. A take
aby tam nebyly vsechny mozne inicializace jako komercni reglery mivaji.
Ale mozna jsout o jen me domenky.

Rozhodne by se mi to libilo docela dost.

premyslel jsem jak to vlastne ridi - za prve jak pilot pozna orientaci -
asi jen podle jednoho cervene oznaceneho ramena. A take jak je udelana
moznost smerove rotace - zrejm jsou dve dvojice protilehlych rotoru vzdy
proti sobe naklonene.

--
S pozdravem
Radek Vicek