prasklina na notebooku

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pondělí Únor 15 18:01:59 CET 2010

Také jsme to u par notebooku měli. Sice to stalo trochu usili, ale slo to vyreklamovat. Tak jestli by třeba tudy nevedla cesta (pokud je to v zaruce).

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of zu1234
Sent: Monday, February 15, 2010 12:35 PM
To: HW-news
Subject: prasklina na notebooku

Kolegyni praskl v levém dolním rohu rámeček okolo displaye.
Není to po úderu, podle mne je to únava materiálu.

Když jsem se kdysi snažil sloupnout samolepky typu "microsoft forever"
podivil jsem že jak je pevná (kovová fólie?) a jak dobře drží.
Tak mne napadlo zda by to něčím podobným nešlo přelepit.

Na internetu jsem to nenašel nebo jsem špatně hledal.
Samolepící měděná fólie?

ZU