identifikacia tranzistora

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pondělí Únor 15 10:14:33 CET 2010

Pomoze niekto s identifikaciou ?
Podla zapojenia PNP, puzdro TO92, podla obvodu nieco NF, alebo spinaci,
kompletna schema je neznama.
napisy na nom ( pravdepodobne):
B772
Q331

Prechody nemeratelne - zhorel vykonovo - neviem identifikovat, ci PNP,
alebo darlington PNP, rovnako ani ochrannu diodu ( je/nie je)
V obvode su napatia cca do 5 V, prudy asi do 0.5 A, mozu byt spicky z
indukcnosti motora v obvode.
prudovy zosilovaci cinitel neznamy.

Pytam sa pred tym, ako tam vrazim prve PNP-cko s prudom radsej cca 1A ,
ktore najdem v sufliku...

Nasiel som:
2SB772 Transistor PNP 40V 3A 10W 80MHz TO126
ale ten ma ine puzdro a na dany obvod prilis velky vykon.
Nic ine rozumne mi stryko google ku B772 nedava.

Dodo